Una cosa que ens interessa a tots, és tots els productes que arribarem a sortejar, entre els quals hi ha: Mallots i culots, 2 forfaits per diferents rutes en BTT pel Pirineu i molt material bttero!!!
A més, us obsequiarem amb una samarreta "finisher" (n'hi haurà per tots!!!) amb un disseny espectacular i feta amb les tecnologies tèxtils més innovadores del mercat, gràcies a Taymory.
Ja per acabar, dir-vos que estem preparant activitats per a tota la família durant la fira. Properament us en dic novetats.
Perquè no s'oblidi. El dilluns 2 de juliol, obrim les inscripcions anticipades. A un preu superreduit, a més serà l'únic període en que podreu fer-vos els vostres dorsals personalitzats!!! No us despisteu!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada